آموزش مجازی زبان آلمانی

در این مقاله ما قصد داریم درباره سطوح مختلف آموزش مجازی زبان آلمانی صحبت کنیم.

——————-تاریخچه زبان آلمانی———————

آموزش مجازی زبان آلمانی

این آموزش از سه سطح مقدماتی ،متوسطه، پیشرفته تشکیل شده است.

دوره مقدماتی آموزش  زبان آلمانی شامل دو سطح A1 و A2 است.

آموزش زبان آلمانی در سطح A1:

در این دوره  زبان آموز،یکسری کلمات روزمره و  جملات ابتدایی را که در رابطه با نیاز های عمومی و مشخصی می باشد را یاد گرفته و استفاده می نماید .همچنین می تواند خود را به دیگران معرفی کرده ودر ارتباطات خود یکسری سوالات بپرسد.

آموزش  زبان آلمانی در سطح A2:

زبان آموز پس از اتمام این دوره می تواند در موضوعات مشخصی مانند:خود و دیگران و خانواده،خرید کردن،محیط اطراف خود متوجه باشد و در موقعیت های ساده و معمول منظور خود را بیان نماید .

دوره میانی آموزش زبان آلمانی شامل دو سطح B1 و B2 است.

آموزش مجازی زبان آلمانی در سطحB1 :

زبان آموز پس از طی کردن این دوره می تواند در مورد مسائل آشنا گفتگو کند و نکات اصلی را متوجه شود و در اکثرموضوعاتی که ممکن است بعد از سفر به آلمان با آنها روبرو شود آشنا باشد.

و همچنین می تواند از پس مشکل خود بر بیادو توانایی این را داشته باشدکه با استفاده از جملات ساده و پیوسته در رابطه با موارد آشنا و مورد علاقه خود ،گفتگو نماید.

آموزش  زبان آلمانی در سطح B2:

در این دوره زبان آموز می تواند نکات مهم متون سخت را در مورد موضوعات خاص را درک نماید،و در رشته تخصصی خود موضوعات سخت تخصصی را دنبال کند.همچنین زبان آموز می تواند در مورد موضوعاتی که حتی قبلا هم راجب آنها صحبت نکرده است شمرده و روان صحبت کند بطوریکه حتی با فردی که زبان آلمانی،زبان مادریش است خوب صحبت کند.

دوره پیشرفته آموزش  زبان آلمانی شامل دو سطح C1 و C2 است.

آموزش  زبان آلمانی در سطح C1:

در این دوره آموزشی زبان آموز متون طولانی شامل بخش بزرگی از واژه های سطح بالا را یاد گرفته و مواردی را که به اختصار مورد اشاره واقع شده اند را درک نماید. همچنین داوطلب می تواند بدون هیچ گونه آمادگی ، روان صحبت نماید بدون اینکه در جستجوی معنی لغتی بگردد.به طور خلاصه می توان گفت دایره لغاتی زبان آموز خیلی گسترده تر می شود.

آموزش زبان آلمانی در سطح  C2:

در این سطح متقاضی می تواند آنچه را می خواند یا گوش می دهد را بدون هیچ مشکلی  متوجه شود، وهمچنین می تواند اطلاعات را ازمنابع دیگر جمع آوری کند و آنها را تغییر دهد، اضافه یا حتی کسر نماید.

شما دوستان عزیز می توانید در این اوضاع کرونا زبان آلمانی را در خانه یاد بگیرید ما برای شما نکاتی برای آموزش مجازی زبان آلمانی مطرح کرده ایم.می توانید مطالعه کنید.

برای مشاوره می توانید با آریا جم در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
, , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر.

آریاجم

آریاجم مناسب برای کسانی است که می خواهند زبان آلمانی را به سادگی بیاموزند و به سادگی خود را در زبان آلمانی بسنجند.

خبرنامه.

از آخرین اخبار آموزش زبان آلمانی آریاجم با خبر شوید

آخرین دیدگاه‌ها

    error: محتوا محافظت شده است